معرفی کامل انواع دسته بازی موبایل، دسته پابجی PUBG و دسته کالاف دیوتی Call Of Duty

معرفی و بررسی انواع دسته بازی موبایل، دسته پابجی PUBG و دسته کالاف دیوتی Call Of Duty

با حضور پر قدرت بازی های بتل رویال مثل پابجی موبایل PUBG Mobile، فورتنایت موبایل Fortnite Mobile و کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile، در پلتفرم محبوب و دم دستی مثل گوشی های موبایل، صنعت گیمینگ در دنیا دچار تحولات بسیاری شد. یکی از آن تغییرات، تردید و مکث بیشتر پیش از خرید کنسول های بازی است.

این روزها، با وجود بازی های فوق العاده جذاب، با کیفیت و رایگانی مثل پابجی موبایل PUBG Mobile، کالاف دیوتی Call Of Duty، فورتنایت Fortnite و … که بیش از گذشته قدرت حقیقی سخت افزار موبایل های امروزی رو به رخ میکشند، کمتر کسی پیدا میشود که بتواند حضور پر رنگ پلتفرم موبایل گیمینگ، در کنار پی سی گیمینگ و کنسول های بازی را منکر شود.

از توانایی سخت افزاری موبایل های امروزی و حتی نسل‌های گذشته، بیش از همیشه برای بازی کردن استفاده میشود. اکثر موبایل گیمیرها از موبایل گیمینگ و آنچه در موبایلشان به هنگام بازی کردن اتفاق می‌افتد رضایت دارند. اما نکته‌ای که موجب دلزدگی اکثر آنها میشود عدم تسلط و کنترل سخت گزینه‌های بازی میباشد. دسته پابجی PUBG دسته کالاف Call Of Duty تولید شده است تا موبایل گیمرها به تسلط و راحتی که در بازی با کنسول دارند در موبایل گیمینگ دست پیدا کنند.

معرفی کامل انواع دسته بازی موبایل

دسته بازی پابجی موبایل، تحولی در صنعت موبایل گیمینگ


انواع دسته بازی پابجی موبایل به سرعت به سبد لوازم جانبی موبایل ها اضافه شدند و به سرعت محبوبیت بسیار زیادی پیدا کردند. دسته بازی موبایل، به علت طرفداران پرشمار پابجی باز، به نام دسته پابجی PUBG هم در بازار شناخته میشود. دسته بازی‌هایی که اکثرا طراحی و مکانیزم کاری بسیار ساده‌ای دارند، اما به لطف سبک طراحی شان، کمک شایانی به بهبود تسلط کاربر در بازی های موبایلی میکنند.

دسته بازی پابجی موبایل در انواع گوناگونی به بازار عرضه میشوند و همگی آنها یک وظیفه ساده اما حیاتی دارند! در لحظه ای که شما فرمان دهید، صفحه موبایل را لمس میکنند. همین فرایند بسیار ساده باعث شده تا بازار دسته های بازی موبایل به یک شاخه کاملا مستقل از لوازم جانبی موبایل تبدیل شود!

مشخصات و خرید انواع عرقگیر انگشتی و کاور انگشتی گیمینگ اصل و اورجینال با ارزانترین قیمت و ارسال فوری

انواع دسته بازی پابجی موبایل


دسته بازی پابجی موبایل، در۴ نوع کلی به بازار عرضه میشوند. این ۴ مدل شامل دسته بازی مکانیکی، مغناطیسی، لیزری و بلوتوثی هستند.

معرفی کامل انواع دسته بازی موبایل

دسته بازی مکانیکی موبایل

انواع دسته بازی مکانیکی اولین سری از دسته بازی های موبایل بودند که طراحی و به بازار عرضه شدند. عملکرد دسته بازی مکانیکی همانطور که از اسمش پیداست، به صورت مکانیکی میباشد. با فشردن ماشه یا دکمه‌های دسته مکانیکی، بدون تاخیر طی فرایندی مکانیکی صفحه موبایل را لمس شده و فرمانهای دلخواهتان اجرا میشوند. از اولین دسته بازی‌های مکانیکی که در دنیا به بازار عرضه شد ممو Memo AK66 است که با استقبال فوق العاده‌ای مواجه شد.

معرفی کامل انواع دسته بازی موبایل

دسته بازی مغناطیسی موبایل

انواع دسته بازی مغناطیسی طی فرایندی متفاوت و غیرمکانیکی فرمان لمس را به صفحه موبایل منتقل می کنند. پس از فشردن دکمه دسته پابجی دسته کالاف مغناطیسی در لحظه و بدون حرکت بازوها کنترل بازی را به دست میگیرید. از محبوب ترین دسته پابجی دسته کالاف های حال حاضر میشود به دسته بازی CH-5 Blue Shark اشاره کنیم.

مشخصات و خرید انواع دسته بازی مغناطیسی موبایل و دسته کالاف و پابجی مغناطیسی اورجینال با ارزانترین قیمت و ارسال فوری

معرفی کامل انواع دسته بازی موبایل

دسته بازی لیزری موبایل

مکانیزم کارکرد انواع دسته بازی لیزری مشابه دسته بازی مغناطیسی است. وجه تمایز این نوع دسته بازی در سیستم ایجاد جریان قطع و وصلی منظم که در ساخت دسته پابجی دسته کالاف لیزری به کار میرود است. در انواع دسته بازی لیزری میتوانید سرعت شلیک را تنظیم کنید. عموما پلیرهای مسلطتر یا قویتر از این دسته بازی استفاده میکنند تا بتوانند با اسلحه‌هایی مانند Mini 14، SKS و… به طور رگباری و پشت سر هم شلیک کنند.

مشخصات و خرید انواع دسته بازی لیزری موبایل و دسته کالاف و پابجی لیزری اورجینال با ارزانترین قیمت و ارسال فوری

معرفی کامل انواع دسته بازی موبایل

دسته بازی بلوتوثی موبایل

دسته پابجی بلوتوثی با اپلیکیشن های واسط که کمپانی سازنده دسته معرفی میکند دستور ارسال تاچ را به صفحه موبایل میدهد. دسته پابجی دسته کالاف بلوتوثی با انواع گوشی های اندرویدی و آی‌او‌اس ۱۳.۴ و پایین تر سازگار میباشند.

جهت گرفتن مشاوره برای انتخاب دسته بازی مناسب برای موبایلتان، میتوانید با تیم تخصصی پشتیبانی پابجی دونی تماس حاصل فرمایید.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *