ترفندهای جدید و مخفی پابجی و کالاف دیوتی موبایل + عکس

جدیدترین ترفند ها و نکات کلیدی پابجی Pubg و کالاف دیوتی Call Of Duty موبایل

همه می‌توانند بازی های بتل رویال مانند پابجی و کالاف دیوتی موبایل را نصب و بازی کنند. اما فرق میان پلیر های حرفه‌ای و با تجربه با پلیر های مبتدی در دانستن ترفند های پابجی و کالاف دیوتی است. برای دانستن و یادگیری این ترفند ها نیاز نیست سال ها بازی کنید و به یک پلیر حرفه‌ای تبدیل شوید. کافیست در این مقاله پابجی دونی همراه ما باشید تا اصلی ترین و جدیدترین ترفندهای پابجی PUBG و کالاف دیوتی Call Of Duty موبایل را برایتان توضیح دهیم.

ترفند های مخفی بازی پابجی موبایل PUBG Mobile

بازی پابجی PUBG یکی از محبوب ترین بازی های دنیاست که فوریه سال ۲۰۱۸ نسخه‌ی موبایلی خود را معرفی و به بازار عرضه کرد. نکات این بازی برای یادگیری بسیار راحت هستند. کافیست آن ها را به خوبی به یاد بسپارید و تمرین کنید. در ادامه ۵ تا از مهمترین ترفند های پابجی موبایل PUBG Mobile را معرفی می‌کنیم.

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی و پابجی موبایل

بهترین مکان ها برای لوت کردن رو پیدا کن

در هر مپ لازم است تا مکان های مناسب برای لوت کردن را بشناسید و روی آن مکان ها فرود بیایید. در بازی پابجی زمانی که از هواپیما به پایین می‌پرید هیچ چیز به همراه ندارید. به محض فرود آمدن روی زمین لازم است تا اسلحه ها،‌ جلیقه ضد گلوله، کلاه و… را از روی زمین و یا ساختمان ها پیدا کنید و با انتخاب های هوشمندانه آن ها را انتخاب کنید و بردارید. اگر روی زمین ها و ساختمان های خالی فرود بیایید احتمال کشته شدنتان در ابتدای بازی بسیار بالاست.

بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق، دیدن مسیر حرکت هواپیما بر روی نقشه و پین کردن مکان مناسب برای لوت کردن است. گاهی اوقات اگر مسیر هواپیما خوب نباشد، پرش روی محل های مناسب برای لوت سخت خواهد شد. اما اگر تکنیک های پرش اصولی را یاد بگیرید و تمرین کنید و یا پرش را به هم تیمی های حرفه‌ای خود بسپارید، می‌توانید از ابتدای بازی به خوبی تجهیزات لازم خود را لوت کنید.

مشخصات و خرید انواع دسته بازی لیزری موبایل و دسته کالاف و پابجی لیزری اورجینال با ارزانترین قیمت و ارسال فوری

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی و پابجی موبایل

از اسکوپ و صدا خفه کن استفاده کن

داشتن تجهیزات کامل در پابجی بسیار حائز اهمیت است. اما برای برخی از اسلحه ها داشتن اسکوپ یا دوربین و صدا خفه کن لازم است. به طور مثال بعد از برداشتن اسلحه اسنایپر و یا رگباری لازم است تا اسکوپ مناسب آن ها را انتخاب کنید. برای آنکه بدانید کدام اسکوپ ها را بردارید می‌توانید از هم تیمی های حرفه‌ای کمک بگیرید. اسلحه های پیشنهادی برای هر اسکوپ به شرح زیر است:

  • اسکوپ رد دات Red Dot و هولو Holographic Sight : اسلحه های AKM، M762، Groza، M16
  • اسکوپ 2X: اسلحه های M16، MK47، PP-Bizon، UMP45، Vector
  • اسکوپ 3X: اسلحه های M416، QBZ، Scar L، AKM، M762
  • اسکوپ 4X: اسلحه های DP-28، SKS، SLR، Mini-14
  • اسکوپ 6X: اسلحه های M416، QBZ، MK47، QBU، MK14
  • اسکوپ 8X: اسلحه های Kar98، M24، AWM، SLR، SKS، M24، Mosin Nagant
بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی و پابجی موبایل

تا جایی که می‌تونی ایردراپ ها رو لوت کن

درست است که نزدیک شدن به ایردراپ ها ریسک بسیار بالایی دارد، اما معمولا مجموعه‌ای از بهترین لوت ها داخل AirDrop ها وجود دارد. گاهی می‌توانید از دور ایردراپ را زیر نظر بگیرید و انمی هایی که نزدیکش می‌شوند را کیل کنید. اما بهتر است ۱ تا ۲ نفر از هم تیمی ها را به عنوان مراقب قرار دهید و ۱ تا ۲ هم تیمی دیگر به سمت دراپ بروند و اصطلاحا هم تیمی هایی که دور تر می‌ایستند آن هایی که برای لوت نزدیک دراپ می‌شوند را کاور می‌کنند تا در حین لوت کردن کشته نشوند.

ایردراپ ها معمولا دارای اسلحه های کمیابی همچون AWM، MK14، M249، Groza، DBS، AUG A3، Lynx AMR، P90 و تجهیزات فوق العاده‌ای مثل کلاه و ضد گلوله درجه ۳ و دوربین های ۴ و ۸ است. اگر در حین بازی Flair Gun پیدا کردید می‌توانید آن را در منطقه‌ای امن عمودی رو به آسمان شلیک کنید تا ایردراپ اختصاصی شما روی زمین فرود بیاید. حتما جهت شلیک Flair Gun را درست تعیین کنید تا روی سقف ساختمان ها یا مکان های دیگر فرود نیاید.

مشخصات و خرید انواع عرقگیر انگشتی و کاور انگشتی گیمینگ اصل و اورجینال با ارزانترین قیمت و ارسال فوری

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی و پابجی موبایل

تا زمانی که مطمئن نشدی که بهترین موقعیته، شلیک نکن

برخی از هم تیمی ها و شاید شما این عادت را دارید که هر موقع انمی را می‌بینید سریع دست به ماشه می‌شوید و شلیک می‌کنید. این موضوع یکی از ترفند های حساس و بسیار مهم پابجی موبایل است که هر پلیر حرفه‌ای لازم است که بداند. شلیک کردن بد موقع و فکر نشده باعث لو رفتن موقعیت شما و اسکواد شما خواهد شد. معمولا بعد لو رفتن موقعیت شما، انمی به سوی شما راش می‌دهد و یا از دور با اسنایپر شما را می‌کشند. تا زمانی که تیم موقعیت خوبی ندارد و همگی از موقعیت انمی مطمئن نشده‌اند شلیک نکنید تا خود و دیگران را در خطر نیندازید.

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی و پابجی موبایل

حتما خودت رو از دید انمی مخفی کن – ترفند های پابجی و کالاف ۲۰۲۲

یکی از رایج ترین اشتباهات پلیر های تازه وارد و مبتدی این است که هیچگاه موقعیت درستی را برای قرارگیری انتخاب نمی‌کنند. به طور مثال در انواع درگیری های دور و نزدیک لازم است تا پشت درخت، سنگ و ساختمان ها قایم شوید و اصطلاحا کاور بگیرید. پلیر هایی که سر و بدن خود را در درگیری ها از دید انمی قایم نمی‌کنند خیلی زود و در همان ابتدای بازی کیل خواهند شد. شما می‌توانید برای شلیک کردن امن تر از گزینه‌ی پیک Peak راست و چپ استفاده کنید تا تمام بدنتان در معرض دید انمی قرار نگیرد.

هر کس که لباس ساده دارد ربات نیست

یکی از ترفند هایی که انمی و برخی پلیر ها انجام می دهند پوشیدن لباس های ساده و یا نپوشیدن لباس در پابجی موبایل است تا فکر کنید که پلیر های نوب و مبتدی هستند. حتی گاهی امکان دارد که در عین پوشیدن لباس های ساده برای فریب دادن دیگران طوری تیر بزنند که تصور کنید واقعا ربات هستند. بهتر است همیشه با احتیاط به دیگر پلیر های بازی نزدیک شوید و هیچ کس را دست کم نگیرید!

مشخصات و خرید انواع دسته بازی مغناطیسی موبایل و دسته کالاف و پابجی مغناطیسی اورجینال با ارزانترین قیمت و ارسال فوری

ترفند های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile

زمانی که بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل در تاریخ ۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ به موبایل ها آمد، همه‌ی عاشقان بازی های بتل رویال و کالاف دیوتی موبایل به وجد آمدند. هیچ چیز بهتر از داشتن نسخه موبایلی بازی مورد علاقه‌تان بر روی موبایلتان نیست. شما می‌توانید با خریداری تجهیزات موبایل گیمینگ، گوشی موبایل، آیپد و یا تبلت خود را به کنسول قابل حمل خود تبدیل کنید تا در هر زمان و مکانی بتوانید بازی کنید!

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی و پابجی موبایل

هیچوقت یادت نره که پیستول برداری

یکی از عادت های اشتباه که برخی در بازی کالاف دیوتی موبایل دارند، ریلود کردن اسلحه به صورت مرتب است. به گونه‌ای که حتی در وسط درگیری اسلحه‌ی خود را ریلود می‌کنند تا به درگیری ادامه بدهند. یادتان باشد که در موقعیت های حساس برداشتن پیستول خیلی بهتر از ریلود کردن اسلحه دستتان است. تغییر اسلحه به پیستول در این مواقع می‌تواند جان شما را در بازی نجات دهد.

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی و پابجی موبایل

لباس های قرمز نپوش!

در مود های Multiplayer بازی کالاف دیوتی، دور انمی ها یک هاله‌ی قرمز رنگ قرار دارد. بنابراین از لباس ها یا اسکین های قرمز اصلا استفاده نکنید. پوشیدن لباس های قرمز یا در دست داشتن تجهیزات با پوسته‌ی قرمز می تواند باعث گیج کردن هم تیمی های شما شود. عدم داشتن آیتم های قرمز در این بازی ها باعث افزایش تمرکز هم تیمی ها به خصوص در مود Hardcore می‌شود.

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی و پابجی موبایل

حتما همیشه تیمی بازی کنید – ترفند های خفن پابجی و کالاف

“کار تیمی” باعث رسیدن به نتایج بسیار ایده‌‌آلی می‌شود. با تیم بپرید و فرود بیایید، با تیم حرکت کنید، و درمواجهه با انمی ها هماهنگ و تیمی عمل کنید. اگر پلیر های اسکوآدتان تکی بازی می‌کنند و مستقیما ابتدای بازی میمیرند، بهتر است برای گرفتن نتیجه های بهتر، تنهایی و به شکل Solo بازی کنید. بازی در قالب اسکوآد اصولی دارد که شاید هر کسی متوجه آن نباشد. در بازی های بتل رویال لازم است تا آخرین لحظه زنده بمانید. اگر قصد شما فقط کشتن و کیل گرفتن باشد، بهتر است اصلا بتل رویال بازی نکنید!

بهترین دسته بازی برای کالاف دیوتی و پابجی موبایل

از قابلیت اسلاید Slide استفاده کن

یکی از قابلیت های بسیار پرطرفدار در نسخه های مختلف بازی کالاف دیوتی، اسلاید کردن در هنگام حرکت است. شما می‌توانید در بازی کالاف دیوتی موبایل در هنگام دویدن دکمه‌ی پایین را فشار دهید تا اسلاید انجام شود. این حرکت موجب می‌شود تا از شلیک های غیر منتظره دشمن در امان باشید و از این حرکت برای کاور کردن خود در مقابل شلیک های انمی استفاده کنید.

جمع بندی – تمرین کردن ترفند های پابجی و کالاف، کلید متفاوت بودن

فقط دانستن این نکات و ترفند های مهم بازی های کالاف دیوتی و پابجی موبایل، باعث نخواهد شد تا سطح بازی و عملکرد شما در بازی دچار تحول شود. بلکه باید تمرین کنید تا بتوانید این ترفند ها را به بهترین شکل و بهترین زمان های ممکن اجرایی کنید. هیجان و استرس داخل بازی گاهی مانع انجام دادن کار درست می‌شود. پس بهتر است همیشه در مود های تمرینی Practice Mode یا Training Mode به صورت فردی یا تیمی تمرین کنید تا بتوانید در لحظات حساس بهترین تصمیم ها را بگیرید.

در کنار یادگیری ترفند های پابجی و کالاف برای خریداری تجهیزات موبایل گیمینگ اورجینال می‌توانید از فروشگاه اینترنتی پابجی دونی دیدن فرمایید. شما می‌توانید برای گرفتن مشاوره جهت خرید تجهیزات متنوع، درجه یک و پلمپ کارخانه‌ای در ساعات اداری با پشتیبانی آنلاین و تلفنی پابجی دونی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *